tiistai 1. huhtikuuta 2014

Minä uskallan, minä osaan!

Tytöllä oli tänään kerhokuvaus. Ja tottakai sitä nyt piti saada uusi paita kuvausta varten tehtyä. Tyttö itse valitsi kaapista siirin ja myyryn, siitä siis.

Isoin juttu, minkä nyt haluan kertoa, on se, että minä, MINÄ, olen oppinut muokkaamaan kaavoja. Olen oppinut että kaavaa voi sumplailla ja leikellä ja muovata omien suunnitelmien mukaan. Ja siinä todella voi onnistua!

Tämä paita syntyi päivän mittaisen luovan tuskan ja pään sisäisen tyhjiön jälkeen. Kaavan pohjana oli Ottobren Owl Princess, mutta hihat piirsin uudelleen, ja sivusaumatkin muokkasin. Lisäksi tuo nauha ja rusetti. Tykkään! Ja etenkin tykkään siitä että olen uskaltautunut kokeilemaan. Korkeintaanhan tässä riskinä on se, että menee vähän kangasta hukkaan. Parhaimmillaan taas voi saada aikaan jotain tosi kivaa ja oman näköistä. 


<3


<3

1 kommentti: